VINTER UDSALG SLUTTER SNART - SPAR OP TIL 60%

Kost & Ernæring

Hvornår er det mest optimalt at spise før en træning?

Hvornår måltider indtages, bør ikke være helt tilfældigt. Det anbefales, at der indtages et hovedmåltid 3-4 timer før et træningspas, og et mellemmåltid 1-2 timer før et træningspas.

Disse 3 makro-næringsstoffer er essentielt for din krop.

Makro-næringsstoffer er de energigivende næringsstoffer, som der vil være fokus på i denne omgang. Mikro-næringsstofferne er nødvendige for kroppens funktioner, og det er vitaminer og mineraler.

Hvordan skal man spise for at få det optimale ud af sin træning?

I denne artikel vil der gives et indblik i, hvordan man bør spise for at få det maksimale ud af et træningspas. I besvarelsen af dette, inkluderes eksempler hvad man skal spise, hvornår man skal spise, osv.

UDFORSK VORES SPORTSTØJ

Luk (esc)

Jule Udsalg

FÅ 20% FREM TIL JUL MED KODEN "JUL20"

SE VORES UDVALG

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Søg

Navigation

Kurv

Din kurv er tom.
Shop nu